Tuesday, April 28, 2009

kembali setelah sekian lamer...

assalamualaikum...
wau..rindu benar akue ngan blog neyh...munkin ramai kengkawan yang x tau blog aku neyh..tapi sajer jer x gtau ramai sangat..sajer...g pon blog neyh satu terapi wat aku..tempat aku nak luah raser hati yang sedih ,sakit,rindu... segala nyer lah..masing2 ada care nak manage rasa ati..p neyh care aku.. ley dikaterkan. cam diari on line rr.. hehe.. p beza antara diari biasa ngan blog ialah blog sumer org ley baca.. p diari.. milik kita sorg jer.. aku x ske simpan sensorg,,suker citer kaat smer org masalah ...hehe.. walaupun tak smer yg sudi baca... p aku nak gak cter...hahaha...p ckang aku x der prob pown..epy jer..cme ckang cepat teraser..biaserla... hormon tak stabil cket....muahaha...hurm...nak wat cerpen baru..p x da maser la plak..tgk la pas exm neyh..lo da mse t aku wat la kowt... terkezot aku ble lecturer aku btau yg yuna 2 senior kiter org... rupernyer bdak law die towh...huhu..sian nyer kawan2 aku.. ada yg da probs ngan rumster dieorg..aku da ok da ngn rumate aku..da settle..hehe..bahagianyer...huhu..x jadi tukar bilik..aku stick jela nagn bilek tu sampai abes sem tige..huhu... 2 jer kowt nak citer...tata...

No comments:

Post a Comment