Saturday, April 4, 2009

aku tensen..huahuahua..

aku nak test neyh..p x gaya cam nak test.. malas toi nak stady nyer.. td bkak frenster jup..pas 2 men game lak..besh...tapi yg xbeshnyer satu jer..asik kalah...aku bukan nak men betoi2 pon..jes sajer nak buang ketensionan..haha.. ngantowk la plakz...nak titow..p malaz...nak stady x masuk la plaks...waduh... tensionnyer...huhu...mender aku nak wat ney.. waaa..... aku nagntowk neyh.. p x bes stady g.. nak wat pew neyh...esok due test.. satu csc..satu g mtc...waduh... tense.. aku tense.. penat ar gini.. p aku nak wat neyh.. mati akulo aku x leyh bawak subject neyh.. weyh.. nak balik umah ar gni.. penat r... jgn nak ngarowt seha oit.. stady abes dlo keyh.. jagn nak give up cepat sgt..subject neyh x r susah sgt..pakue kner korban byk maser towk stady,, p d sebabkan ak masih raser kehilangan kak hajar sampai aku x dapat nak stady nagn betoi.. ak windu nagn dier..wadduh.. pe r aku nak wat g..aku terkesan giler nagn kepergian dier.. hope aku dapat sesuaikan diri tanpa dier dcc...aku da ilg satu2 tempat nak bermanjer.. aku selamer neyh tak pernah ada kakak .. p dier wat aku raser cam aku ada kakak... ye arr...aku kan anak sulung.. besh giler kak hjar coz sporting giler...aku da lama x jumpa insan sebaik dia.. hope satu hari nanti.. allah berikan yang terbaik buat insan sebaik dia.. aku doakan.. dia dapat jodoh yang baik...dimurahkan rezeki.. di panjangkan umo..n thank you 4 being part of my life.. n make me happy ...although sekejp.. p syukur...thanks alot 2 u kak hajar..ilove u soooo much.... esowk kawin jgn luper jemput keyh...peace!!!hukhuk

No comments:

Post a Comment