Tuesday, March 31, 2009

mental da...




  1. semalam sorg akak senior dalam bilik aku quit n stop blaja.. dier kater dier nak at pjj coz dier da x ley bawak stady sambil duduk dalam kampus..aku sedih giler..tuhan jer yg tahu..tgk bilik kosong..sebak giler aku raseer..tuhan jewk yg tahu..nak makan pown x tertelan..selamer neyh aku byk berthn pown sebab dier arr..da x der dia..tak tahu la..hope rr aku saba giler nak hadapi idup kat cini.

  2. pastu..aku nak test rini.. mnyak toi test kat cini..hehe.. p x baper ak redi..org dok bace nota ..aku dk tulih blog..huhu..x cenonoh..hehe..buruk perangai noh..

  3. semalam dapat result tok assesment tok BEL120..CEDEY..cos aku jes dapat 56/70...lg 30% final..maknernye..aku kner fight tok final la lor nak dapat 'A'..waduh..susah banget..tidak...aja2 fighting..hehe..

  4. hurm..rini manyak lagi menda nak berlaku..p aku akan hadapi nagn sabar..semalam call adik aku..hampeh..cecuker ati dier jewk tukar nombor tak btau aku..penat aku cuba cari nombor dier..besh dapat borak nagn dier..beser r..adikku yg sengal...beza umur kteorg setaun jewk..so,manyak r kteorg kongsi samer..pasal awek dier..eh2 adik aku ner da awek..hikhik..pasal result dier..mcm2 g r..borak ngn dier sedikit sebanyak ilg stress aku yg sekilo neyh..huhu...

  5. ckang neyh klas computer..lecturer nak mark paper..so, dier bg kteorg wat keje cndri..hehe..besh...dier sporting giler..cayang madam..huhu...kteorg da due lecturer csc neyh..lg sorg encik adi..sporting gak rr..p dier bru start mengajar..selalu kner buli..haha...

  6. keyh r..x tau r nak tulih per..mnyak cgt..tak tau nak tulih cner da..huhu...

No comments:

Post a Comment