Friday, January 29, 2010

ari minggu yg diganggu...


"ding dong"
" perhatian kepada semua warga masria............"
ArgggHH.. tidaaak.. sangat annoying ... siyesly menyakitkan hati... setiap lima minit jer.. bunyi la mcm pasaraya biler ada budak hilang.. adui.. da la penat seminggu ngan cls ag.. assmnt ag.. x culup tido nyer.. engt nak rest la hujung mnggu neyh.. sekali.. die men wat announcement lak... neyh yang aku rase nak pegi wat cam bdak laki zaman sekolah dulu.. pegi potong siren anak gajah 2 nyer wayar.. bia padan muker deorg....bia pecah anak tekak biler nak announcement.. haha... hati amat terbakar... kerana tido ku terganggu.. pagi2 lagi, mereka telah mengetuk pintu bilikku sampai cam nak roboh.. kerana aper?? cos nak wat inspection kebersihan.. cam bengkak lak hati kan.. da la mamai lg.. ada lak suprise... aku pon pndg sekeliling bilik aku.. tidakkk... bersepah... aku pn senyum kat deorg sambil cakap..." sekejap jer...." walaupon dalam hati raser cam nak menyumpah jer... adoi...tyme kemas2 tu... lagi sekali deorg ketuk pintu cam nak rebah... aku n lily cakAp r kejap... tapi yg mengetok 2 cam x der telinga la plak kan... ketok... ketok n ketok... aku yg sakit ati pon per g... x bukak lansung... haa... padan muker... last.. deorg x check pon bilik aku.. haha... suker2.. tapi cam penat la plak...bilik da siap kemas... tapi x per.. sedap cket mater aku tengok bilik neyh kemas.. huhu... masuk tengah hari... engat da settle.. x der da yg nak memekak.. sekali... aku pejm jek mater.." ding dong"... memang r deorg neyh.. aduh.. sabar2.. aku tutup tinge ngan bantal.. dapat la lelap lima minit lebey kurang... pas tu tepon aku lak bunyi .. saper lak call neyh.. aku cam da bengang da tyme 2... sekali tgk2... ain... wah!!...hepi nyer... hilang marah aku.. nasib la aku rindu gler kat dier.. haha.. borak2 jup ngan dier.. hepinyer... tapi dier asik cakap nak balik m'sia... adoi.. aku cam sedey lak dga.. ye ar.. aku jrg balik gak.. p aku bkn duk kat luar negara.. feeling die x samer ngan duduk kat negara sendiri... pas 2... ok r... tibe2 syok2 cakap... putus lak.. ok r .. nak wat caner kan... aku pon bgn la.. coz da hilang da sumer ngantowk huhu...pas2.. aku pon bukak frenster.. tapi x der mender nak buat... last2 tgk gundam seed destiny... tgk sket.. boring la plak.. adoi.. amik novel lak bacer... bacer sket.. ngantowk la plak... baru nak tido.. ain tepon g sekali.. kali neyh.. sore dier len.. aku pon tanyer.. " ain... ain... ain nangis ker?" ...dier senyap jer... adoi.. neyh part yg aku paling lemah... aku x leyh org nangis.. jup g.. mater aku berair sekali... 1, 2, 3... dier senyap jer... last2.." akak..." " ain sedeyh... nenek ain baru meninggal..." dupp.. aku raser cam ada batu besar hempap dada aku... berat nyer dugaan dier.. air mata aku meleleh gak tyme tu.. aku penah raser kehilangan org tersayang... sedey.. ain... akak harap ain kuat semangat.. tabah hadapi semua neyh.. akak doakan yang terbaik buat ain.. ain jaga kesihatan keyh dik... stay cute...semoga mereka yg telah pergi ditempatkan di tempat yang paling mulia... amin...

p/s: actually aku x tau per nak tulis.. p tangan neyh cam gatal jek kan... nway.. aku da tulis da.. haha

No comments:

Post a Comment