Saturday, January 16, 2010

suke ke tak suker?

hurm.. pening kepale bila memikirkan dua perkara neyh...
adakah suka atau sebenarnya x suka..
kalau x suka kenaper rindu..
kalau x rindu kenaper excited bile dier care pasal kiter..
makin fikir.. makin x fham..
adakah sebab terase kesunyian membuatkan aku tertarik...
atau itu hanya perasaan hadir hasil bisikan syaitan yang wujud hanya untuk melalaikan..
hadir dirinya membuatkan aku tersenyum sepanjang hari..
adakah itu suka..
atau hanya perasaan yg hadir sebab aku excited setelah sekian lamer kesorangan..
entah lah.. aku keliru..
dia juga aneh..kadang2 aku rasa dia terlalu dekat dengan ku..
kadang2 aku terasa dia terlalu jauh.. bagai sukar untuk aku gapai..
wahai 'kamu' bolehkah kau beritau aku..
aper yang aku rasai sekarang ini...
terase ingin menagis bila aku cuba fikirkan..
terasa sakit didada.. pening.. ntah lah..
tak tau nak cakap aper da...
haha.. mungkin aku da gila da... arrggghhh...
astghfirullah...

No comments:

Post a Comment