Wednesday, January 27, 2010

pening kerana ku amat malas..

aku geram betul lah dengan diri aku yang amat malas ini.. raser sedey jek..tapi x tau nak wat caner da... aduh.. makin difikir.. makin geram.. kalo x fikir pon geram jugak.. entahlah.. tak tau da nak wat caner.. biler nak test jek suker stady last minit.. da 2.. biler bukak buku jer.. mater neyh.. pe lagi.. memang dengki sungguh.. asik nak pejam jer.. sakit tol ati.. tadi set alarm.. nak bgn awal la konon nyer.. tapi hampeh.. boleh plak aku mati kan alarm 2..engat tekan snooze.. tapi aku stopkan terus.. memang betuah la aku ini.. pah2 sarah kejut tuk bgn subuh.. ceh.. senang plak bgn pagi neyh.. per x nyer.. tido awal kowt semalam.. tapi bkn awal pon bangun nyer..lambat jugak..adui.. pas subuh engat nak stady..habis bab satu.. mask bab dua.. mater neyh da stat terpejam-pejam.. hisyh.. x boleh.. stady2... bacer demand ... abis demand graf... x sedar mender da.. haha.. bacer tak sampai sejam.. boleh ak aku tido... sedar2 sarah kejut.."seha! cepat bgn.. da pukul sembilan neyh.. x nak g clas ke??!!!" of coz la sarah jerit.. aku neyh liat tahap dewa kowt kalo bab bgn dari tido...haha...satu lagi perangai buruk ku.. adus.. sedeyh .. caner nak ubah x tau.. aku dari kecik memang payah bangun.. sekali tido.. kene langgar lori pon x sedar.. tu adik aku arr yg cakap.. aku raser mungkin ada kebenaran di sebalik kata-kata dia tu.. coz biler aku tido jer.. memang lena.. haha.. especially pas makan.. thats why la badan aku da cam badak da ckang.. haha..wahhh!!! cuak.. sok test banyak kire2.. lunyai la aku esok.. tak per.. malam neyh aku try pulun.. no matter what.. aku nak gak pulun malam neyh.. ya allah ya tuhanku.. terangkanlah hatiku.. permudahkan aku menerima ilmu pengetahuan dan kau permudahkan lah segala urusan-urusan ku.. amin.. fuh.. chaiyok!!!!aja-aja fightin!!! buangkan sifat pemalas..haha

No comments:

Post a Comment