Monday, January 25, 2010

pening la plak..

sekarang neyh aku pening memikirkan cos per aku nak pursue time degree nati..aduh.. sakit kepaler.. serious x tau.. aku takut kalo tak dapat mek law.. p aku lagi takut kalo kene tendang pas masuk degree law.. tadi aku pegie jumpe kauselor.. waduh.. seriously.. hati aku tenang sikit.. die cakap pasal alternative len untuk pursue degree but still ada unsur2 law.. alternative nyer ialah mek bas.. or lebey dikenali sebagai bachelor of admin science.. kalo aku mek coz neyh.. aku jadi jnior pijah ar.. huhu.. aku still simpan harapan tuk sambung degree law tp risk yg aku munkin hadapi tinggi sgt.. aku x rase aku nak perjudikan lagi maser depan aku da.. p aku engat nak bincang nagn mak aku dulu.. walaupun mak da bagi restu tok aku pilih per je cos yg aku suker.. p aku still cm feel unsecure.. bdak2 neyh suh aku wat solat istikharah.. aku belum buat lagi.. p insyaallah aku akan buat dalam maser terdekat neyh.. aduh.. jenuh jugak rupernyer nak masuk u neyh.. seerabut giler kepaler... aku bukan x nak mohon upu.. tapi aku selesa sgt ngan sisitem uitm.. bukan aku racist.. tapi berada dalam community kite sendiri.. membuatkan aku berada dalam zon selesa.. bukan x bersaing.. tapi.. tapi dalam mode yg lebey relex.. fuh.. lega sikit rasernyer.. bukan x mau bercerita pada manusia tentang keserabutan kepala aku.. tapi x sumer memahami.. dan kadang2 kiter meluahkan bukan untuk mendengar ulasan.. tapi sekadar meluahkan.. kenaper aku pilih blog bukan diari..satu soalan yg bagus.. ceh poyo.. padahal sendiri tanya sendiri plak jawab..aku lebey suka menaip dari menulis.. itu lah jawapan nyer.. haha.. okeyh la.. maser da nak abes.. ciao dulu la..

No comments:

Post a Comment