Saturday, February 6, 2010

aku tertipu plus weng plus masuk air dalam kepaler plus mental jap...

haha.. tens sampai plok dinding.. bdak2 neyh kate aku nampak cam kure2 tyme neyh


haha.. tajok x blei bla kan.. tapi i2 la hakikatnyer.. adoi.. lurus rupernyer aku neyh.. hurm.. x tau la plak aku selama neyh.. sedeyh la camneyh.. keciwa ... huhu...ape ek korang akan raser kalo korang tau dier tpu korang tapi biler tanye die x ngaku.. mender korang nak wat? adush.. x tau la nak wat caner da .. skit ati tau.. aku da la baran cket org nyer.. walaupun aku agak sengal plus kuat ngarowt.. pastu kalo bdak 2 stay cntact n ckp ngan korg cam bese.. nangis2 .. n create cerita segala.. ckap sakit la.. siap sycho korg tok x jd marah dier tp raih plak simpati..menda agaknyer korg wat agaknyer??? siyes aku benci org cam 2... aku x sker btol... aku rase bkn aku jerk.. saper2 pon akan bengang kalo berada di posisi aku ckang.... huarghh... tidak ... kenaper la aku yg jdi mangsa.. mungkin allah nak uji sejauh mana kesabaran aku.. aku pon cam plek coz aku x tengking pon bdak 2.. aku rase kire bdak neyh bertuah gak r... kalo sebelom neyh.. bdak yg tpu aku mmg r.. da kene tengking da... mungkin aku menuju kematangan kowt.. cewah.. ayat x bley bla...haha...ble jek aku matang masalahnyer... btol la orang kater jangan percayer pada yg asik dok puji kter.. bek tgk pada yg kutuk n tegur kter.. 2 lagi bagus.. walaupun menyakitkan.. tapi insyallah membantu kiter perbaiki diri.. btol x?? aku tau ramai yang akan setuju.. ceh poyo cam ada org jenguk blog neyh la kan.. haha...nak wat caner.. tahap keperasanan aku berada di tahap max sekarang neyh.. lalala... haha..tutup cte pasal kene tipu... kenape x cte detail?? x yah la... malas nak engat.. wat sakit sumer organ aku jek nati... huhu...hurm.. tadi dekan fakulti undang2 uitm datang.. wah.. sangat seronok.. kerana cantik dan sporting orgnyer.. huhu.. banyak input berguna yg aku dapat.. n lepas penerangan tadi.. berkobar-kobar perasaan aku untuk tidak meneruskan degree undang2.. kenaper?? waah.. scary gle kowt.. aku x raser aku mampu.. kalo aku mek gak.. minah lib plus minah buku la aku org panggil aku nati.. per x nyer.. bnyak gler subject aku kene blaja satu sem.. credit hour x banyak sgt.. tp sume subjectnyer sgtla tough... waduh.. tidak lah aku yg 'saangat rajin' ini mampu amik cos ini.. aku engat nak mek cos pe ek.. jap2 lupe.. nak engat jap..haa.. sarjana muda pentadbiran korporat dan kepujian... aku berdoa pada allah.. semoga kau permudahkanlah jalan untk aku menyambung degree nati ya allah.. amin...wah.. aku pon x tau sgt g pasal dgree neyh.. p aku engat cam nak p jmper kaunselor la.. tok minta penerangan lanjut ..huhu.. poyo nak mek coz neyh.. p tak tau paper.. huhu.. bler je aku x poyo masalahnyer kan.. haha... nway.. aku harap aku x down n men2 kali neyh.. aku akan berusaha sedaya yang mampu... skema la plak.. paper je la.. aku berazam tok membuang kemalasan thp max aku dan mengurangkanya ke tahap min.. huhu... key lah.. lenguh da tangan taip pnjg2 plus merapik-rapik.. huhu...t aku rajin.. aku engat nak sambung balik novel aku per nah tulis kat blog neyh dlo... tgk r kalo ada maser n idea.. coz bz sgt n lamer da x bercinte.. 2 yg kering idea 2.. yela.. aku neyh lone ranger...huhu... jdh x sampai g nak wat caner... nway.. stady dlo... good luck tok diri sendiri..huhu...


p/s: aku pon x tau per aku ngarowt .. sabar je la.. huhu

1 comment: