Friday, February 12, 2010

kesunyian melanda di tahun baru cina..

huhu.. sangat sadis dengan tajuk entry kali ini.. tapi itu lah hakikatnyer.. wuu.. aku tak sangka begitu ramai budak yg balik raya cina neyh.. x sangka.. ye arr. patut nye ciner r yg sakan balik.. da namer rayer die.. rupernyer.. lagi ramai org melayu yg ambil ruang cuti beberaper hari neyh utuk balik jugak..huhu..sangat buhsan duduk di bilik sambil melihat kekiri kekanan ..tapi tiada manusia bolei aku cari pasal..huhu.. sangat la tidak senonoh fikiran ku ini.. nak borak2 pon x tau nak borak ngan siape.. aku borak sama lappy jela.. buleh x lappy ku cayang.. huhu.. tadi lappy ini gila sebentar kerana dimasuki begitu ramai 'germ' dan trojan2 yg telaah memusnahkan begitu banyak software aku.. trmasuk software yg paling aku sukai iaitu regcure.. sangat lah sakit hatiku ini.. tapi tadi sarah udah menukar anti virus mc afee ku dengan avast.. selain itu sarah juga telah memasukkan spyware doctor untuk membunuh trojan2 dan germ2 yg cukup menyakitkan hati itu..sekarang lappy ku sudah sembuh dari segala germ2 yg tidak sepatutnya..masalah len plak ialah ym aku plak udah ilg dan aku x blei nk install yg baru..sangat lah menyakitkn hati ..huhu.. nway..jap agi aku try.. plek la patut nyer ramai budak x der internet sepatutnya makin laju.. yela.. kirang persaingan.. tapi.. tiada perubahan pon.. grrrr.. geram nyer.. hurm.. menda la aku nak buat ekh cuti empat hari neyh.. termenung jela jawabnyer.. t lame2 mat jenin pon kalah ngan aku.. huhu..hurm.. nak layan drama korea.. karang melekat payah pulak nak stop.. da lah da dekat nak final.. mau aku x stady lansung nati.. oooo.. tidak mungkin..layan fb jela.. syok jugak..huhu.. k la x tau per lagi nak mengarut ..tutup cerita tok hari neyh...

No comments:

Post a Comment