Wednesday, February 10, 2010

da bes debate..

ceyha yang bajet cumil.. lalala
  1. alhamdulillah hari neyh da wat debate, syukur sangat dapat buat dengan agak baek.. walaupun x lah bagus sangat tapi puas hati.. kiteorang belatih banyak kali jugak.. tapi perasaan nyer x samer ngan bile perform debate tu.. tadi cuak sampai x makan tengah hari.. tangan sejuk je.. nak bernafas pun susah.. tapi alhamdulillah aku dapat support dari kawan2.. thanx 2 sarah n nurul.. banyak tolong n bagi support... membantu mengurangkan nervous aku..tadi banyak kali gak sangkut.. suare pecah la.. macam2.. sengat malu sumer ada.. kena gelak agi.. haha.. sengal tol aku neyh.. aku bersyukur sangat dapat group member yang bagi kerjasama.. thaks to fatin n ikhwan yg banyak gak tolong aku tadi.. yela.. aku neyh kalo bab debate sangat tidak pandai.. aku punya cepat hang.. susah nak bina ayat dalam english dalam masa yg singkat.. even aku ada idea.. tapi nak wat caner kan.. itu la kelemahan yang aku masih x dapat atasi.. salah sorang kawan aku cakap.. kalo nak improve, kiter kene selalu speaking.. bukan x mo speaking.. tapi raser cam poyo kalo wat camtu.. g pon aku malu kalo kene gelak.. memang ak selalu nampak selambe bile orang gelakkan aku.. tapi dalam hati punya la malu n terase.. rase cam bodohnyer la aku neyh.. adush..pepun.. aku harap sangat aku pas n dapat markah yang bagus.. 30 percent, banyak .. cuak gak...
  2. hurm.. malam neyh mungkin aku x tido agaknyer.. yela.. assmnt global x siap agi.. adush.. wisau aku.. esok nak combine.. hope bdak2 neyh da siap buat.. kalo x aku x tau r.. mau bertambah sakit kepala aku.. tension.. da la kene hantar hari khamis neyh... hope apa yang dirancang dapat dilaksanakan..hope dapat settle kan assmnt neyh esok jugak.. aku tak suke keje last minute.. tapi sem neyh agak bz.. so, nak x nak.. terpakse.. coz time constrain..
  3. minggu depan setiap hari ada test.. aku jamin.. aku mesti penat tahap gaban arr.. x da orang yang akan mampu tido lena... hari2 x tido malam la jawabnye...kenaper?? haha.. pe lagi.. stady la.. lagi pulak stok2 cam aku neyh yg suka sangat study last minute..hurm..17/2 final test tok bel342,18/2 test eco n global pastu petang tu ada tutor law,21/2 test law..adush.. penat la 20/2 sports day n pre-law night.. waaa.. tidak.. memang x tahan sangat.. aku cuba bersabar.. yela.. lagi sebulan je lagi nak abes.. sabar ceyha.. x lama lagi nak kene wat persuasive speech lak.. neyh yang aku paling takowt.. naper? yg neyh task kene wat sorang.. aku da la kalo nervous x kua sore.. aku engat lagi dulu kat matriks aku nangis bile lecturer suh wat speech.. padahal aku da prepare n practice.. tapi sebab aku nervous, aku x dapat nak kuarkan sorre.. n disebabkan itu aku sangat tension n x tau nak wat pe.. aku pun nangis,, sangat malu tyme 2.. tapi aku harap sangat kali neyh kejadian bodoh 2 x berulang da...
p/s: aku pon x tau kenape aku tulis sumer neyh.. mungkin kerane ketensionan melanda agaknyer.. huhu

No comments:

Post a Comment