Wednesday, February 10, 2010

penyakit ulat bulu menyerangku..huhu


alo2 cumil nyer gamba couple kecik neyh.. huhu.. mesti cam pikir len jek bile tengok tajok entry kali neyh.. huhu.. x der arr.. aku cam tetibe teringin nak berpakwe.. tapi nak wat caner.. aku neyh kalo ngan kaum adam neyh lansung x der penyudah yang bek.. nak wat caner kan.. jodoh x sampai lagi.. aku ngaku kadang2 ...bukan selalu k.. kadang2 jek.. biler tengok pakwe 2 caring jek ngan awek die.. woo.. jeles gak aku.. huhu.. p ada gak r bile tengok cam meluat gak.. melebih sangat.. tangan 2 cam x pandai da nak duk diam.. rata je meraba nyer.. ada gak yg jaga batas pergaulan.. couple... p still jage.. yg neyh aku suke.. sweet je.. aku takut kalo aku termasuk dalam golongan aku meluat sangat 2.. nauzubillah.. mintak di jauhkan ya allah..aku harap sangat pas neyh aku jumpa terus kekal sampai akhir hayat.. x mo da couple clash.. membazir masa ,waktu, menambah sakit hati.. plus menda2 yang x sepatutnyer lar..huhu..setiap orng impikan jodoh yg baik.. aku pon x terkecuali la kan.. saper x nak jodoh yg bek kan..hurm tapi Dia yang maha mengetahui... kalau Dia tetap kan aku x kawin sampai akhir hayat aku nak wat caner kan.. terima jela dengan redha.. mungkin aku akan jumpa jugak nanti pasangan aku tu nati diakhirat kelak.. haish.. merapik jek aku neyh.. ckang kul 4.42 pg.. hurm.. aku x leyh tido.. ni la penangannyer kalo aku minum kopi.. aku da la alah ngan kopi.. kalo minum.. satu malam x leyh tido.. hampeh tol la...cukup lah mengarut nyer.. aku nak berangan caner la ruper mr. right aku nati.. huhu.. ngarot jela aku neyh.. huhu...keyh la x tau da nak melalut per.. undur diri dlo la..

p/s: besh nyer kalo mr.right aku rupe cam johnny depp.. hensem siot.. waaa..bahagia la aku kalo begitu rupanya

No comments:

Post a Comment