Thursday, March 19, 2009

aku sakit kepala..

assalamualaikum..

di sini..aku ingin meluahkan segala yang aku pendam selama ari ini..cewah..hehe..

terlalu manyak problem yang berlaku dalam kelas kebelakangan ini..aku mengambil langkah tidak mahu masuk campur..tetapi apabila ia berkaitan denagn kawan2 aku..aku jadi seba salah..n serba tak kena..pusing sini..kawan..pusing sana pun kawan gak..aku tak tahu arr.. nak wat cner..aku pening..aku mendengar pihak disini..yg disana terasa..pening tahap gaban r...lagi pulak assmnt kena wat sesamer...tp diaorg x bek lagi..n maybe aku yg di tgh neyh x tau r kan...hope they can be professional tangani menda neyh sumer.. aku x mao campur wat happen antara mereka...jes hope giler they can solve their probs without affect others..aku serba salah coz salah sorg antara mereka salah ANGGAP n kater aku discriminate dye..aku marah r coz aku...aku x buat pon sumer 2..aku rapat ngn salah sorg dari diorg lebih sikit coz dier duk dekat ngan bilik aku..selama nie x penah pon dye kater cam2..jes hanya kerana diaorg gado..aku kner cekali..agk bengang disitu..but aku faham la tekanan yg diaorg hadapi..so..hope korg selesaiknlah per yg patut keyh..

No comments:

Post a Comment