Thursday, March 12, 2009

Busy.....

x sempat lah nk update blog neyh..windu nagn blog neyh..huhu..p x ley wat pew la..kelas x la pack cngt..p x taw r naper aku still dok dan nak update blog..tgh dlam kelas csc(computer science) waduh..suker ati ajer den nulis blog neyh.. da r duduk depan cekali..hikhik.. nakal la aku neyh..nasib dier x pasan..huhu..p lecturer neyh ok jew.. cam sporting jew.. kekadang aku nengok..cian dye cam kner buli jew ngn kiteorg..huhu.. bkn pew..aku bab comp. lo teori.. mmg x mnat nk dgo..ngantowk seyh.. mater neyh.. seakan-akan ingin terpejam selamanya..haha..pe la aku ngrut neh...waaa.. nagantok..huhu.. dasar pemalas..semalam agak seronok.. pegi pasar malam 2 kali.. syu sonok jew ngusik pakcik n abg pasar malam.. aku jadi tukang gelak jer lar.. kesengalan aku semakin mengikis.. haha.. munkinkah kematangan semakin meniti datang... haha.. skema la pulok.. mmg da wengong da agaknyew..malas la nak tulih da... lecturer da datang,.. aahhh..tata..hikhik..

No comments:

Post a Comment