Thursday, March 5, 2009

minggu yang pelbagai cerita....


wah... besh gler pas buat sketch ri selase ri tu.. raser bahagia gler da lepas.. tapi syukur


alhamdulillah dapat buat yang terbaek.. ceh nak belagak ckit neyh.. miss kartini puji.. she said


you being a good actress today.. i never thought u will done something like that.. huhu..


kembang.. ye la selamer ney aku senyap jer dalam kelas.. nak tonjolkn diri cam tak berani jer..


aper x nyer sumer bdak2 neyh speaking cair giler kowt.. ak plak yang kecut perut klo miss


tanya.. aku bawak watak mak yang tak pedulikan anak n curang pada laki die.. hukhuk.. bdak2


neyh kater menjadi lar jugak ak bawak watak tu.. actually ak cam benci gak nak bawak watak tu


muler2 coz aku kener wat gedik giler.. tak macam diri ak lansung.. p alhamdulillah ak dapat wat


yang termampu..die x lah puji aku sorang jer satu kelas dia puji.. dia kagum ngan semangat


kiteorang coz even diberi masa yang singkat dan dengan jadual yang agak pack kebelakangan ini


kami dapat lakukan yang terbaik... tapi ada sebab disebaliknya.. kami semua sajer jer jerit2 time


scene mak n ayah gaduh.. nak lepas tension.. hukhuk.. tak senonoh kan amek kesempatan


plak..huhuk..


weekend neyh ak da prepare mentally n physically nak pulun tok wat assingnment mtc 016


(malaysian gov) ak dapat topic yang agak menarik..which is problem we faced in order to form


malaysia n how 2 solve it.. paling tak suke cikit jela coz ak dikehendaki memberi komen keatas


setiap masalah yang berlaku dan adakah jalan penyelesaian itu membawa kebaikan.. fuh!! susah


kowt.. maybe first time kowt wat assingnment.. hukhuk.. berita yang tak kusangka-sangka..


sobs,, baru nak hepi giler ngan telah berakhirnya siksaan sketch.. ak dapat assingment baru....


waaa.... mtc 012 (introductin to law) plak ada assignment.. waaa... nasib sikit jer 2500 to 3000


word jew.. lo x mati tungging la ak.. hukhuk...tajuk die pn besh gak ar.. aku suker..



fuh!!! waa.. tak bek mengeluh larr.. luper la plak..hurm.. rumate asalnya sumer nak balik.. p ada


sowang tak jadi coz kesian kat aku tinggal sowang2.. ye ar.. jauh kowt.. cuti da lar sekejap jer..


tak berbaloi nak balik pown.. due ari confirm2 da dalam bas.. hukhuk...p aku tak kesah pown


tinggal sensowang.. aku okeyh jer dulu ak selalu gak ditinggalkan sensorang lo family aku balik


kampung... bahaye??tak lah.. memang lar aku perempuan p okeyh jer.. takkan la dalam rumah


sendiri pon nak takut kan? ceh!! belagak plak.. x da la.. dulu tak takut.. p ckang neyh agak takut


la coz kebelakangan ini kes kecurian amat tinggi.. hurrm.. tak ley nak marah ngan pencuri tu


gak.. coz mencuri tu pown kejer jugak kan?? lo x da pencuri.. dunia neyh aman cangat.. lo jadi


cam 2 tak besh ar... sebut pasal mencuri neyh.. enagt waktu kecik2 suker panjat pokok buah


orang pastu makan atas pokok.. pastu biler tuan dier sedar... kner kejar satu kampung.. besh


wooo ... maser tu tengah nakal lagi.. ad sekali tu panjat2 cekali jatuh.. huhuk.. takit gler


lar...campai ckang serik daa.. x mow da panjat...


aku ckang rindu nak balik umah neyh sebenar- benarnye.. walaupun seronok gler duduk kat


cneyh n even penat gler... p cpew tak rindu nagn family.. berani potong tangan nyer.. bdak yang


manjer ngan family mesti tak tahan duk jauh lelamer dari family..huhuk.. waaa... ngantok la


plak... ok lar tak larat da nk mengarowt..


cau cin cau...daaa

No comments:

Post a Comment