Tuesday, March 10, 2009

berakhirnya suatu penderitaan...

fuh.. beshnya dah abes da wat satu assmnt... yes.. mtc 016.. done already.. yeah2..huhu.. pas
neyh nak pulun tok mtc 012 lak ..huhu.. wahh... sedar tak sedar dah nak bes da sem neyh.. nak
final da pown.. tatotnye.. cuak.. sumer da... uiks.. aku da la tak prepare pew pown agi... tension tikit.. semalam pakcik aku turun dari penang.. terkezut aku.. nga syok2 tito.. mak col... kakak.. ciap2 cik tan nk dtg tgk awk.. kelam kabut aku bgn.. da ciap mandi pakai baju.. sekali .. cik ja tepon kter nak dtg ptg tikit.. waa.. agk geram la time 2.. da la tido pkul 6 pagi coz nk ciapkan assmnt.. pg2 da kner kezot.. waaa.. geram gler... sabar2.. huhu.. semalam terbukti aku penunjuk jalan yang sgt2 tak berguna..haha.. semalam bolei plak pakcik aku tersesat sampai malinja.. haha.. tiga empat kali dia dok keliling blok2..bwu aku pasan .. da lah ujan lebat.. berlari lah aku dalam kehujanan tok jemput dier..huhu.. p besh lah.. dier bwk kfc.. aku pon da lamer x makan kfc..
die ajak g umah dier lo free.. p aku cakap sem ney aku bz.. munkin kot sem depan bwu aku g umah dier.. dier tanya cuti bpew lamer?? aku cakap due bulan..pas 2 die tnya nak wat pew cuti lamer.. aku jawab r nak keje ngan mamacik.. dier senyum jela.. huhu,, biar pon sekejap jer die dtg.. p cukup lah nak wat aku hepi.. selamer neyh,, tgk mak ayh owg len dtg sedih woo.. mak ayah aku jauh maa.. 10 jam kot nk dtg ke cney.. aku kalau diaowg dtg.. mahu aku tampar2 muker sendiri.. mahu x nyer.. of coz la x cyer kan?? huhu.. aku rindu kat umah la ..rindu ngan bilik ak.. rindu ngan masakan umah.. rindukan adik2 ak yg sengal..heh.. rindu ngan boyote,teddy ak.. kucing aku kelabu..waaaa.. nak blik wooo... yang paling aku rindu.. suara ayah aku.. hampir sebulan da aku tak dengar suara die..hurmmm....konklusinya.. ak tak sabar nak balik umah.. yeah...chiayok!!! aja2 fighting!! huhu.. aku nak settle kan sumernye ngan cre yg terbaek.. dan kembali ke umah dengan cre yg plg bergaya...huhu..peace !!!

No comments:

Post a Comment