Friday, March 6, 2009

cinta bagi aku..


cinta?? ak tak penah lagi lar rase betul2 mencintai seseorg sepenuh hati..


aku seorang yang takut untuk jatuh cinta.. sifat rendah diri sgt tinggi dalam diri aku ini..


banyak kekurangan diri yang aku rasai..


banyak jugak kerisauan dalam diri.. aku neyh layak ke jadi milik sesiape??


setiap kali persoaln jiwang ney menerpa di sudut hati ak..


surely ak ignore jer..selalu aku kater tak penting ar sumer menda ngarot neyh..


p aku takut...takut sangat if one day ak jatuh cinta n aku terlalu mendambakan

dia..


takut sangat.. coz selamer neyh ak slalu kater men are nothing.. without men i still can survive..


p kawan ak selalu cakap.. jangan belagak n yakin sangat.. deowang kater la kan..


ko ckang lei arr cakap camtu.. tak jumpa lagi.. p lo da jatuh cintan gila2 baru la ko tahu..


bukan nak belagak.. p mak aku selalu pesan.. jangan cintakan seseorang yang


tak pernah cintakan kiter.. sakit sangat.. banyak yang kiter perlu korbankn selain


derita yang kiter perlu hadapi..aku pegang sampai sekarang.. mak aku pon penah


cakap.. pelajaran mesti first dalam hidup.. ada duit pun tak boley beli pelajaran..


dengan ilmu kita kita bolei dapat banyak duit.. dengan duit kita bolei dapat


kebahagiaan.. tapi dengan cinta tanpa duit.. hidup tak akan bahagia hanya


dengan cinta.. dengan cinta tak boleh dapat duit.. tak ada duit tak boleh nak


beli apa2.. macam mana nak bahagia kan kalo tak ada duit..hurmm.. tak tau lah..


itu pandanagn dari perspektif aku yang tah paper neyh..waduh.. banyak lagi aku


nak mengarut.. p tak tahu la pe lagi nak tulis...


see next time yea..

No comments:

Post a Comment